MedicalGuidelines.pl poleca:

Wytyczne Diagnostycznoterapeutyczne dla Lekarzy POZ - Pacjent z łagodnym rozrostem stercza i chorobami współistniejącymi
Czasopismo Medical Cases- nr 1 sierpień 2015




Piksel

Newsletter

Bądź na bieżąco

Zapisz się a co tydzień dowiesz się co nowego!

Terminarz wydarzeń

Nie przegap najciekawszych wydarzeń roku!


O portalu

XXI wiek stawia przed nami wiele nowych wyzwań. Czas przyspieszył, a z nim przyspieszeniu uległy modyfikacje kanałów komunikacyjnych. Mamy obecnie niesamowite możliwości porozumiewania się, a odległości pomiędzy kontynentami i oceaniczne przeszkody nie stanowią już problemu. Zmiany te nie pozostają obojętne na wiedzę i naukę. Nowe pomysły oraz projekty badawcze są realizowane szybciej i podlegają błyskawicznej weryfikacji. Medyczna literatura naukowa to obecnie tysiące stron publikowanych miesięcznie, nawet jeśli rozważamy tylko jedną dziedzinę medycyny. Widoczny jest proces rozproszenia internautów pomiędzy coraz to większą liczbę vortali i blogów, którzy szukają niezbędnych dla siebie informacji. Przeszukiwanie blogów czy vortali jest długotrwałe, pochłania cenny czas przy lokalizacji właściwej informacji.

 

Jak w takim szumie informacyjnym wyróżnić się spośród konkurencji? Jak dotrzeć do jak największej liczby użytkowników z przekazem, a jednocześnie ograniczać koszty związane z publikacją informacji na coraz to większej liczbie stron internetowych? Jak dotrzeć do właściwego Partnera, gwarantującego jakość na najwyższym poziomie i spełniającego wszelkie oczekiwania biznesowe?

 

Aby wyróżnić się pośród konkurencji w branży medycznej, firmy potrzebują do współpracy Partnera, publikującego ich materiały na platformie internetowej, która prezentuje specjalistyczne informacje szerokiej grupie lekarzy - odbiorców. Z myślą o powyższym, postanowiliśmy stworzyć Portal Medyczny o nazwie MedicalGuidelines, który odpowiada na oczekiwania użytkowników, zapewniając im łatwy i szybki dostęp do najpotrzebniejszych, w codziennej praktyce lekarskiej, informacji.

 

Misją Portalu MedicalGuidelines jest przybliżenie tematyki wytycznych w medycynie, prezentacja ekspertów, którzy biorą udział w procesie tworzenia wytycznych oraz umożliwienie ich publikacji. To pierwsza biblioteka udostępniająca narzędzia, które pozwalają na przeniesienie zdobyczy nauki na grunt praktyki lekarskiej.

 

Portal MedicalGuidelines daje możliwość studiowania, przyjętych przez Polskie Towarzystwa Medyczne, standardów postępowania oraz publikacji nowych wytycznych przez współpracujących Partnerów. Dzięki interaktywnym modułom szkoleniowym, możliwe jest uczenie i sprawdzenie wiedzy z zakresu wytycznych. W celu rozpowszechniania dobrych praktyk oraz dzielenia się wiedzą, umożliwiliśmy lekarzom-użytkownikom naszego Portalu, przesyłanie do publikacji najlepszych praktyk stosowanych w swoich klinikach. Aby zachęcić użytkowników do wyrażania opinii i do dyskusji związanej z wytycznymi, udostępniliśmy funkcję „Komentarzy” do standardów postępowania. W przyszłości planujemy uruchomić, zintegrowane z Portalem, interdyscyplinarne forum lekarskie, gdzie każdy lekarz będzie mógł przedstawić swoją opinię lub włączyć się do dyskusji.

 

Portal MedicalGuidelines, jako źródło informacji, ma być inspiracją do dalszych działań na rzecz standardów postępowania. Jako profesjonalna platforma e-learningowa, ma służyć do szkoleń na rzecz podniesienia jakości pracy w medycynie opartej na dowodach oraz ciągłego szkolenia pracowników firm farmaceutycznych, jako Partnerów krzewiących jakość życia, a także biznesowo realizujących cele swoich firm. Dodatkowo, na Portalu MedicalGuidelines można znaleźć informacje dotyczące kongresów w medycynie, nowości w terapiach, technologiach i programach terapeutycznych, jak również można korzystać z dostępu do filmów z zabiegów i operacji, przeglądać galerie wydarzeń oraz uczestniczyć on-line w ciekawych wydarzeniach.

 

Będąc użytkownikiem Portalu MedicalGuidelines, istnieje możliwość udziału w kongresie on-line, a po kongresie - przeglądu materiałów pokongresowych. Transmisja pokongresowa pozwala dotrzeć z wiedzą do użytkowników, którzy nie byli na kongresie i nie mieli możliwości uczestniczenia w kongresie on-line.